Fie ca doriti sa va faceti reclama sau aveti nevoie de un nou set de cataloage si materiale de prezentare, Grafopress este locul unde oricand veti primi cele mai bune servicii si solutii atunci cand vine vorba de produse tipografice de cea mai inalta calitate cu un timp de executie foarte rapid. Industria publicitara este cuprinsa de o revolutie tehnologica fara precedent, iar daca in trecut publicitatea era facuta in strada prin intermediul oratorilor, in prezent, internetul este mijlocul de comunicare cel mai utilizat pentru a crea o campanie publicitara. Insa, expresia “Ce-I scris, ramane” este mai mult decat valabila, aceasta fiind esentiala chiar, atunci cand vine vorba de transmiterea unor informatii catre un public mai larg. In acest articol vom oferi cateva detalii despre eficienta campaniilor de informare si publicitare efectuate prin intermediul unor produse tipografice si, pentru ca sarbatorile de iarna se apropie vertiginos, vom descrie si o serie de astfel de produse indispensabile in aceasta perioada.

Tehnologie de ultima ora pentru produse tipografice de cea mai buna calitate.


Insa, inainte de a discuta despre toate acestea, dorim sa discutam un pic despre tehnologia pe care o detinem si ceea ce inseamna calitate pentru noi. Atunci cand un client ne solicita o serie de produse tipografice stim foarte bine faptul ca acesta isi doreste printuri de calitate si mai ales, un raport pret/calitate avantajos. Insa, pentru a putea oferi aceste lucruri fara a afecta evolutia noastra financiara intr-un mod negativ, sunt necesare cele mai moderne si eficiente tehnologii de print. Pentru aceasta, Grafopress detine una din cele mai moderne linii de print digital prin intermediul careia putem realiza produse tipografice variate, pe suporturi diferite la o calitate exceptionala si in primul rand, in cel mai scurt timp si in orice cantitate.

Despre campaniile publicitare cu produse tipografice si eficienta acestora.


Eficienta unei campanii publicitare este in primul rand influentata in mod direct de catre target, prin care intelegem mai exact, plaja de populatie careia ii este adresata campania de informare. Asadar, atunci cand doriti sa oferiti materiale si produse tipografice informationale trebuie in primul sa va delimitati in mod clar publicul tinta. De exemplu, un club nu poate oferi pliante despre concertul formatiei “X” persoanelor trecute de a doua tinerete si nici doamnelor insarcinate. Publicul tinta al acestui club este strict undeva in plaja de varsta 18 – 32 ani. Astfel, promoterii clubului vor oferi respectivele materiale numai persoanelor ce se incadreaza in aceasta plaja. De asemenea, eficienta campaniei nu sta doar in numarul de pliante (de exemplu) oferit, ci si in modul in care mesajul este conceput si felul in care acesta atrage. Asadar, ca sfat, este bine sa apelati la o strategie de marketing eficienta pentru a putea avea rezultatele scontate. Si pentru ca sarbatorile de iarna sunt pe-aproape, va asteptam pe siteul nostru, www.grafopress.ro pentru a va crea setul de produse tipografice necesar in aceasta perioada. La noi veti putea crea calendare, felicitari, pliante, dar si multe alte articole promotionale pe care sa le puteti oferi clientilor, colaboratorilor si celor dragi. Va asteptam cu drag!